რომ არა შენ..


შენ რომ ფერი იყო-ჩემი საყვარელი ფერი იქნებოდი-თეთრი.

შენ რომ ნამცხვარი იყო, ჩემი საყვარელი გულის ფორმის პეჩენია იქნებოდი.

შენ რომ ნაყინის არომატი იყო-ვანილის იქნებოდი.

შენ რომ სიმღერა იყო, ის სიმღერა იქნებოდი, ორივეს რომ გვიყვარს ,მაგრამ ცალ-ცალკე.

შენ რომ წიგნი იყო ,ერთი უბრალო პატარა მოთხრობა იქნებოდი, მხოლოდ მე რომ მიყვარს და მესმის ისეთი.

შენ რომ ლამპიონი იყო ჩემი ქუჩის ბოლოს იდგებოდი დ აგზას გამინათებდი,

შენ რომ ლექსი იყო, ვერასოდეს დაგწერდი ბოლომდე..

შენ რომ ზამთარი იყო.. ვერ იქნებოდი,

იმიტომ რომ გაზაფხული ხარ !

ტანსაცმელი რომ იყო ჩემი საყვარელი ვარდისფერი კედები იქნებოდი.

 ხილი რომ იყო, ატამი იქნებოდი,

თამაში რომ იყო, დამალობანა!

ოცნება რომ იყო ფრენა იქნებოდი!

სიზმარი რომ იყო ბავშვობა..

ჩემთან რომ იყო, ერთად რომ ვიყოთ,

მაშინ ვიქნებოდით “ჩვენ”

არა ცალცალკე, არამედ ერთად..

და შენ რომ არ იყო, საერთოდ რომ არ იყო, მაშინ არც არაფერი იქნებოდა..

არც მე ვიქნებოდი.

იმიტომ რომ რომ არა შენი სიტყვები, რომ არა შენი თვალები, რომ არა შენ..მაშინ არც მე!

Leave a Reply

