‘შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვა გინდოდეს!შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვა გიყვარდეს..

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვას მოუყვე როგორ უსაშველოდ ღამდება შენთან და როგორ გძულს წარსულში ხეტიალი..

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვამ გაიგოს ტკივილი , თავსაც რომ არ უმხელ..

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვას გაუყო ყველა ტრაგედია , გამოვლილი და არგამოვლილი.

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვას უყვარდეს გული, რომელსაც ვერ გრძნობ.

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვას უყვარდე. ასე. ან სხვანაირად..

შეუძლებელია სხვამ გადაგიტანოს.

სხვამ აგიტანოს.

….

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვა გინდოდეს!

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვა გინდოდეს!

შეუძლებელია ჩემს გარდა სხვა გინდოდეს!

შეუძლებელი.’

Leave a Reply

