მხიარული გოგო რომ ვყოფილიყავი


image

მხიარული, ხალისიანი, სოცოცხლით სავსე რომ ვყოფილიყავი -მეთქი, ვფიქრობ ხოლმე.  როგორც იტყვიან -პოზიტიური. ნეტავ როგორი იქნებოდა ჩემი ცხოვრება?

ასეთი რომ არ ვიყო, როგორიც ვარ. ასეთი “ძნელი”, ასეთი რთულად ასატანი, ასეთი არასასურველი, ასეთი უსაშველო.
მაშინ ,ალბათ , მართლა კარგად იქნებოდა ყველაფერი.

იმასაც ვფიქრობ ხოლმე, არაფერს ვაშავებ მეთქი. არადა, მართლაც, რას ვაშავებ? ხალხი იმასაც კი ფიქრობს და ამბობს, რა კარგი გოგოაო. მაგრამ მე ხომ ვიცი არა? ახლოს, სულ ახლოს რომ გამიცნობენ, აღარავის უნდა ეს ჩემი ტრაგიკულობა, ჩემი ტირილები, ჩემი დრამები..
მე კიდევ, რა ვქნა, მსუბუქად ვერ შევხედავ. ვერ “გავატარებ” , ვერ “დავიკიდებ” , ვერ ვიტყვი-მერე რა -მეთქი. იმათ კიდევ, უნდათ რომ ვთქვა. უნდათ, რომ არაფერზე არ ვიდარდო. მე ეს არ გამომდის, ვერ გამომდის. იმიტომ რომ ასეთი ვარ. იმათიც მესმის. ყველაფერზე ნერვიულობა ვის გაუგიაო. ჰოდა, ალბათ, არც არავის გაუგია. მართლები არიან.
და ამიტომაც მიდიან ხოლმე.
ყველა მიდის.
ჰოდა
და მე ჩემს ტირილებთან, ტრაგედიებთან და უსაშველო რაღაცებთან ერთად ვრჩები და მერე ამ რაღაცებზე ვწერ.

ხომ არიან ისეთი გოგოები, მხიარულები, სიცოცხლით სავსეები, ხალისიანები. ადვილად რომ გამოსდით ყველაფერი..ყველას რომ მოსწონთ და ცხოვრება უხარიათ. აი ასეთი რომ ვყოფილიყავი-მეთქი, ვფიქრობ ხოლმე. ვფიქრობ რა, ხანდახან გავიფიქრებ ხოლმე. ცოტა ხანს. სულ ცოტა ხანს . ერთი წუთით.

Leave a Reply

