4 წლის წინ…


4 წლის წინ, სამხატვრო აკადემიის გამცდაზე , ავიღე პატარა ფურცელი,სადაც ეწერა “10”. ეს ნიშნავდა, რომ მე-10 სკამზე უნდა დავმჯდარიყავი და იქიდან დამეხატა.  მე-10 სკამიდან ნატურმორტი ძალიან ცუდად და მოუხერხებლად ჩანდა. მე ხატვა დავიწყე და იმის გამო რომ სინათლე ზუსტად ჩემს მოპირდაპირე ფანჯრიდან ურტყამდა,  
  ვერ გავარჩიე და ხაზი შეცდომით გავუსვი .. შემდეგ წავშალე , სიჩქარის გამო ფურცელი დაზიანდა. ამის გამო ქულები დამაკლეს და 73 ქულით აკადემიაში ვერ მოვხვდი.. თან იმ წელს პროფესიული სასწავლებლის ბავშვები მეტი რაოდენობით მიიღეს, თან იმ წელს მისაღები ქულა გაზარდეს.. მაინცდამაინც იმ წელს.
.Image
ს ყველაფერი შემთხვევით მოხდა, მე შემთხვევით ამოვიღე 10 პატარა ფურცლიდან მაინცდამაინც ის, რომელზეც მე-10 ადგილი ეწერა, მე შემთხვევით ვერ წავშალე სუფთად ,შეცდომით გავლებული ხაზი..ყველაფერი სულ პატარა შეცდომებს მოჰყვა, ერთი შეხედვით უმნიშვნელოს, მაგრამ მთავარს. ეს პატარა  შეცდომები რომ არ მომხდარიყო ,მე ახლა ამას არ დავწერდი, არ დავწერდი იმიტომ, რომ არ მეყვარებოდა წერა,  ვერც აღმოვაჩენდი რომ ჩემი ოცნება წერა იყო.
.remember-who-you-really-are
4 წლის წინ, ის ხაზი სწორად რომ გამევლო..მზის სხივის გამო, არასწორად რომ არ დამენახა ნატურმორტის კონტური..დღეს არ მექნებოდა დღიური, არც ლექსები , არც მოთხრობები არც ბლოგი..შეიძლება ერთი უბრალო და არაფრით გამორჩეული ბლოგი, მაგრამ ჩემთვის ყველაზე ძვირფასი..
..შემთხვევით არაფერი ხდება.

Leave a Reply

